دسته‌های اخبار

بررسي شيوه نامه نشر آثار انجمن در اولين جلسه كميسيون انتشارات

 1397/08/16       16335     

درتاریخ 14/8/1397 جلسه مقدماتی کمیسیون انتشارات انجمن علمي آیین دادرسی مدنی با حضور آقایان دکتر مهاجری، دکتر لطفی و خانم ها زارع، شریفی و آکار، در دفتر انجمن تشکیل و به شرح آتي در خصوص موضوعات مطروحه، بحث و تبادل نظر شد:
  1. ابتدا آقاي­دکتر لطفی در مورد اهداف و شكل­گيري انجمن، ساختار آن و جایگاه کمیسیون­ها، مخصوصاً كميسيون انتشارات توضيحاتي را برای اعضای حاضر در جلسه تبیین نمودند.
  2. در ادامه رياست كميسيون انتشارات، جناب آقاي ­دكتر مهاجري توضيحاتي در خصوص برنامه­هاي كميسيون ارائه و ضمن توزيع شیوه­نامه نشر آثار انجمن علمي آیین دادرسی مدنی ایران بين حاضران در جلسه نسبت به تببين آن مخصوصاً ماده 5 شيوه­نامه اقدام نمودند.
  3. در ادامه جلسه مصوب شد كه:
الف) جلسه بعدی کمیسیون انتشارات در تاریخ 28/8/97 ساعت 16 در دفتر انجمن تشکیل شود.
ب) از داوطلبان دیگری نیز كه برای خدمت افتخاری در کمیسیون انتشارات از طریق وب سایت رسمي اعلام آمادگی نمودند توسط دفتر انجمن به جلسه بعدی دعوت به عمل آيد.
ج) دستورجلسه بعدي كميسيون انتشارات نيز: عملیاتی کردن برنامه­هاي کمیسیون انتشارات و تعيين وظايف اعضای كميسيون برای اجرایی کردن مصوبات خواهد بود.
كميته خبر و اطلاع رساني
روابط عمومي انجمن علمي آيين دادرسي مدني ايران
 
 
بررسي شيوه نامه نشر آثار انجمن در اولين جلسه كميسيون انتشارات
اولین نفری باشید که راجع به این خبر نظر میدهید.
برای نظر دهی در صورتی که عضو سایت هستید از بخش ورود با سیستم وارد شوید و در غیر اینصورت از بخش ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
لطفا منتظر بمانید ...